[wpseo_breadcrumb]

سال 97، سال سگ، شمع سگ

سال 97،  سال سگ، شمع سگ

تولید شمع سگ برای سال 97

شمع سگ محصول جدید شرکت پارافین و شمع لاله حامد

تقریبا در تمام خانه های ایرانی آیین برگزاری نوروز با سنت چیدن سفره هفت سین برگزار می شود. هر خانواده به سلیقه خود هفت سینی می چیند و همه در تلاش اند تا سفره ای زیبا برای نوروز خود آماده کنند. اما یک اشتراک فرهنگی که در میان تمام جوامع در دنیا مطرح است، اختصاص هر سال به یک حیوان است. بر همین اساس خانواده های ایرانی نیز سعی می کنند تا در سفره های هفت سین خود نشانی از طالع آن سال نیز داشته باشند.

حیوان اختصاص داده شده به سال 97، سگ است. اغلب خانواده ها با خرید محصولاتی مانند شمع و یا مجسمه حیوانات سفره های هفت سین خود را مزین می کنند. در این میان شمع همیشه جایگاه ویژه ای داشته است و اغلب خانواده ها از اشکال مختلف شمع در سفره های هفت سین خود استفاده می کنند.

شرکت شمع حامد نیز با نزدیک شدن به سال 97 محصول شمع سگ خود را به بازار عرضه کرده است. شما عزیزان می توانید جزییات مربوط به این محصول را در اینجا بخوانید و همچنین تصاویر مربوط به آن را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نکته دیگر این است که در تزیین سفره های نوروز علاوه بر استفاده از شمع سگ دیگر محصولات شمع حامد نیز مورد استفاده قرار میگیرد که شما عزیزان می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود آنها را فراهم کنید.

شمع پیچ رنگی، شمع متالیک، شمع استوانه، شمع وارمر (چراغك)، وارمر (چراغك) رنگی، شمع ساده رنگی و … از جمله محصولاتی است که همه ساله در سفره های زیبای هفت سین هموطنانمان دیده می شود.

شما می توانبد جهت کسب اطلاعات در ارتباط با شمع مورد علاقه خود با ما تماس بگیرید یا تنوع محصولات ما را در اینجا مشاهده کنید.

سفارش آنلاین شمع سال 97

 

طالع بینی سال سگ

مشخصات کلی افرادی که در سال سگ به دنیا آمده اند.

به طور کلی افرادی که در سال سگ به دنیا آمده اند اینگونه تعریف می شوند؛

افرادی راستگو، وفادار، درستکار و بسیار وظیفه شناس. ایشان افرادی قابل اعتماد و رازدار هستند و به سادگی علاقه دارند.

در عشق ثابت قدم اند اما همواره در زندگی درگیر مشکلات احساسی خواهند بود.

متولدین سال سگ علاوه بر خصیصه های ذکر شده، افرادی درون گرا، یک دنده و بدبین هستند. این افراد عموما توجهی به کلیات ندارند اما در عین حال جزییات از نظرشان پنهان نمی ماند. از مهمترین ویژگی افراد متولد سال سگ این است که اهداف بی ارزش را در زندگی دنبال نمی کنند.

چه کسانی متولد سال سگ هستند؟

متولدین سالهای: , 1289، 1301، 1313، 1325، 1337، 1349، 1361، 1373، 1385، 1397، و ……….

 

ثبت سفارش

10 + 9 =

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما برای پاسخگویی به سوالات شما در اینجا قرار دارند. از ما چیزی بپرسید!
👋 سلام ، چگونه می توانم کمک کنم؟