[wpseo_breadcrumb]

تزیین سفره هفتسین نوروز با شمع

تزیین سفره هفتسین نوروز با شمع

شمع جز پر طرفدار ترین محصولات تزیینی به شمار می رود. از شمع می توان در مناسبت های مختلف مانند تولد، عروسی، یا حتی مجالس ختم، محرم و … استفاده کرد. شمع ها را می توان در تزیین خانه، رستوران، کافی شاپ و … به کار برد. اما این روزها که به آغاز سال 1397 نزدیک تر می شویم، تزیین سفره های هفتسین دغدغه ای شیرین و جذاب برایمان است. شمع در کنار سیب، سنجد، آب و آیینه و … زیبایی منحصر به فردی به سفره های هفتسین ما می دهد.

در اینجا می خواهیم نحوه استفاده از انواع شمع را برای هرچه زیباتر شدن سفره های هفت سین به شما آموزش دهیم.

در ایران هم مانند سایر نقاط جهان هر سال را به نام یک حیوان می خوانند و از نماد های مختلف آن در تزیین سفره های هفتسین استفاده می کنند. شاید یکی از بهترین گزینه ها شمع های طرح سگ باشد. این محصول که توسط شرکت شمع حامد در رنگ های متنوع عرضه می شوند، می توانند با توجه به هارمو نی رنگ سفره شما انتخاب شده تا ضمن استفاده از نماد سال سگ، شمع های زیبایی نیز برای تزیین سفره هفتسین خود داشته باشید.

برای دیدن تصاویر شمع سگ و جزییات بیشتر در مورد این محصول اینجا کلیک کنید.

بدون شک مجموعه  وارمر ها (چراغك) از پرطرفدارترین محصولات جهت تزیین سفره های هفتسین است. وارمر (چراغك) های شرکت شمع حامد در انواع مختلف با کاپ های آلومینیومی، کریستالی و کاپ های پایه دار و در رنگ های متنوع به مشتریان عزیز ارائه می شود. پیشنهاد ما استفاده از رنگ های متنوع وارمر (چراغك) های کریستالی است؛ چراکه این نوع شمع درخششی بسیار زیبا و متفاوت دارد و رنگ های گرم آن مانند نارجی و قرمز زیبایی منحصر به فردی به سفره شما می بخشد. اما بهترین تزیین برای وارمر (چراغك) قرار دادن آن در جاشمعی های استکانی شکل کوچکی است که توسط شرکت شمع حامد به مشتریان عزیز عرضه می شود. این جاشمعی ها به شکل استوانه هستند و پهنایی به اندازه قطر شمع وارمر (چراغك) دارند که می توان وارمر های (چراغك) رنگی یا سفید را داخل آنها قرار داد. استفاده از تعدادد زیادی استکان های حاوی شمع وارمر (چراغك) در جای جای سفره زیبایی دوچندانی به هفتسین شما می بخشدو ما تاکید می کنیم حتما از این محصول استفاده کنید. یکی از مزیت های استفاده از این محصول به همراه جاشمعی آن این است که شما هرگز نگران خاموش شدن شمع نخواهید بود و همچنین با ذوب شدن پارافین داخل شمع به هیچ وجه امکان ریختن پارافین بر روی سطوح وجود ندارد.

وارمر ها (چراغك) را در اینجا بشناسید.

شمع های استوانه در اندازه های متنوع، هر کدام می توانند به نوعی زیبایی بخش هفتسین شما باشد. یکی از محصولات استوانه، استوانه های روآبی است و بهترین گزینه مجموعه شمع های استوانه برای تزیین هفتسین به شمار می رود. با قرار دادن این شمع ها در گلدان های شیشه ای بلند به قطر 5 سانت می توانید روشنایی خیره کننده ای به سفره خود ببخشید. توصیه می شود به نسبت وسعت سفره هفتسین خود از تعداد بیشتری شمع های استوانه روآبی استفاده کنید. همچنین می توانید گلدان های خود را با گل، سنگ های رنگی و … تزیین کنید تا زیباتر به نظر برسند.

اما اگر می خواهید از شمع های استوانه در قطر و اندازه های دیگری استفاده کنید، بهتر است تنوع اندازه ها را در نظر بگیرید و تمام شمع ها را از یک سایز تهیه نکنید. شمع های استوانه با اندازه های مختلف را در جای جای سفره قرار دهید و هرگز نگران اشک دادن یا دوده شمع نباشید چراکه کیفیت محصولات شمع حامد بر تمام مشتریان ما روشن است و شما  نیازی به هیچ نوع جا شمعی برای شمع های استوانه بلند ندارید.

جزییات مربوط به شمع های استوانه را در اینجا بخوانید.

شمع های مکعب نیز دقیقا مانند شمع های استوانه مورد استفاده شما خواهند بود و این تنها به سلیقه شما بستگی دارد که شمع های مکعب را بیشتر می پسندید یا استوانه شکل را، تنها با این تفاوت که شمع های مکعب نوع روآبی ندارند.

شمع های مکعب را در اینجا ببینید.

چنانچه تمایلی به استفاده از شمع های زیاد برای تزیین سفره های هفتسین خود ندارید و فقط برای شمعدان های کنار آیینه شمع استفاده می کنید، پیشنهاد های زیر را بخوانید؛

شمع های پیچ شمع حامد در رنگ و اندازه های متنوع، یکی از گزینه های مناسب برای تزیین سفره هفتسین خواهد بود. لازم به ذکر است که دو رنگ طلایی و نقره ای این محصول به صورت متالیک بوده و نسبت به دیگر رنگ ها زیبایی بیشتری دارند. ضمنا بهره مندی از تکنولوژی نوین در تولید رنگ های غیر قابل اشتعال باعث شده تا شما هرگز نگران آتش زا بودن رنگ های مختلف این شمع به خصوص رنگ طلایی و نقره ای آن نباشید.

انواع مختلف شمع پیچ در لینک زیر؛

شمع های پیچ

شمع مخروطی نیز گزینه دیگری برای استفاده در شمعدان های جفتی شما خواهد بود. این محصول نیز با کیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه شده است و نیازی نیست نگران دوده یا اشک دادن این شمع باشید تا حدی که شما را از روشن کردن شمع منصرف سازد. شما حتما دوست دارید در لحظه تحویل سال و حتی دقایقی قبل از آن  شمع ها را روشن کنید، پس با خیالی آسوده شمع مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع شمع حامد، با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید و حتما آن را روشن کنید. همچنین ما به شما توصیه می کنیم نه تنها در لحظه تحویل سال که بعد از آن و در زمان دید و بازدید ها نیز شمع ها را روشن کنید. خصوصا اگر از شمع های وارمر داخل جاشمعی استکان یا شمع های استوانه روآبی در داخل گلدان های شیشه ای استفاده می کنید.

تنوع محصولات ما که مناسبات زیادی با نوروز دارند در اینجا به پایان نمی رسد و شما می توانید با مراجعه به صفحه “محصولات” انواع دیگر شمع ها را بشناسید، آنها را انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

همچنین از تمام شما عزیزان دعوت می شود تا در مسابه بزرگ عکاسی نوروز ما شرکت کنید و شانس خود را برای دریافت هدایای نفیس شمع حامد محک بزنید.

جهت کسب اطلاعات مربوط به مسابقه عکاسی نوروز اینجا را کلیک کنید.

 

 

ثبت سفارش

7 + 14 =

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما برای پاسخگویی به سوالات شما در اینجا قرار دارند. از ما چیزی بپرسید!
👋 سلام ، چگونه می توانم کمک کنم؟