[wpseo_breadcrumb]

شمع درمانی و قدرت شفابخشی شمع

شمع درمانی و قدرت شفابخشی شمع

آتش مقدس و اسرار آمیز است، این فرآیند زیبا، هم حرارت و آرامش دارد و هم نور و روشنایی بهمراه دارد.

زندگی بشر از ابتدا تا کنون به آتش وابسته است، از نور و گرمای خورشید که موجب حفظ زندگی در کره زمین است تا آتش عشق و احساسات که موجب الهام و خلاقیت است.

آتش در تمام جنبه های زندگی وجود دارد و حضورش تقریبا در همه جا حس میشود از آتشفشان گرفته تا حرارت معمولی بدن.

از همان زمانیکه آتش در اختیار بشر قرار گرفت از شمع نیز برای مقاصد فیزیکی و غیر فیزیکی استفاده شد. شمع نماد پرقدرت نور و حرارت و انرژیست.

چرا هرگاه شمعی روشن میکنیم احساس خوشایند و خوبی پیدا میکنیم ؟ چه در معابد و مساجد و کلیساها و چه در عزا و چه در عروسیها شمع جایگاه ویژه خود را دارد.

بزرگان از قدیم شمع را نشان جمع 4 عنصر حیاتی در یک جا میدانستند و آنرا مقدس میشمردند: شعله آن نشان دهنده آتش – بدنه آن نشان دهنده خاک – اشک روان از ذوب آن نشان دهنده آب و دودی که از سر آتش بر میخاست را نشان دهنده باد میدانستند.

هنگام روشن کردن شمع تمام این 4 عنصر پر قدرت حیات را بکار گرفته اید!

شما خالق نوری هستید که پیش تر وجود نداشته است و این نور انرژی شفابخش خود را تقدیم شما و محیط پیرامونتان میکند.

هنگامی که شمعی روشن میشود نور و نیروی ارتعاشی آن جان میگیرد و در حین سوختن رنگ آن نیز در فضا پخش میشود که بر اساس رنگ شمع، شما میتوانید نوع درمانتان را مشخص نمایید.

قبل از اینکه به توضیحات مربوط به رنگها و کاربردهای شفابخشی آن بپردازیم ذکر نکاتی چند قبل از شروع کار مهم است:

1-شمع را قبل از استفاده تمیز کنید. برای اینکار از روغن زیتون استفاده کرده، جهت روغن مالی شمع از پایین به سمت سر شمع باشد با اینکار انرژیهای منفی جذب شده به بیرون منتقل میگردد.

2-از هر شمعی که برای شفابخشی استفاده میکنید فقط و فقط برای همین منظور استفاده شود.

3-از شمع بر علیه میل و اراده دیگران استفاده نکنید واکنشهای بدی برایتان بهمراه دارد.

4-حتما پس از پایان درمان شمع را خاموش کنید یادتان باشد با فوت کردن هرگز اینکار را انجام ندهید. نفس نیز مانند آتش خلاق است نباید برای خاموش کردن نیرویی خلاق از نیروی خلاق دیگری استفاده کرد.

5-اگر هنگامی که میخواهید دعا یا آرزویی بکنید شمعی روشن نمایید زودتر دعا و آرزویتان برآورده میشود چراکه تا زمانیکه شمع روشن است انرژی پرقدرت آن پشت سر خواسته های شماست.(حتما سقاخانه های قدیم و سنت شمع روشن کردن هنگام دعا را فراموش نکرده اید).

اما برای اینکه بتوانیم از انرژی شمع بهترین بهره را ببریم بهتر است که ابتدا با نوع چیدمان اثر گذار بر قدرت شفابخشی شمع آشنا شویم :

1- مربعی: در 4راس مربع فرضی شمع گذاشته ودر بین آن مینشینیم. این روش باعث ایجاد پایداری کل سیستم فیزیولوژیکی و باعث آرامش و ساماندهی است .

2-مثلثی : 3عدد شمع در طرح مثلث چیده در بین آن قرار میگیریم این روش باعث تقویت شفابخشی شمع ها است و همچنین باعث تطهیر رنگ شمعها.

3- صلیبی : شمع ها را بصورت صلیب چیده و در محل تلاقی خطوط فرضی شمع ها می نشینیم. این روش باعث ایجاد تعادل هر 4 عنصر درونمان و روح و ذهن و جسممان می شود ، همین طور تقویت فوق العاده قلب در این روش چشمگیر است.

4-ستاره 5 سو: این طرح بسیاری از فرشتگان شفابخش را بسوی شما جذب میکند و باعث بیداری انرژیهای معنوی میگردد.

5-ستاره 6 سو: ارتباط بین قلب و ذهن و روح و جسم با یکدیگر است. این حالت شفابخشی با قدرت بسیارزیادی تمام مراحل روحی و جسمی بدن را فرا میگیرد.

6-ستاره 7سو: موثرترین حالت شفابخشی خصوصا برای کودکان . ایجاد تعادل و توازن در تمام چاکراها .ریشه تمام حالتهای روحی و جسمی را آرامش میبخشد.

برای انجام شفابخشی میتوانید از شمع با رنگهای مختلف یا یکسان استفاده نمایید. مدت اینکار 15 تا 30 دقیقه است.

 

ثبت سفارش

7 + 7 =

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما برای پاسخگویی به سوالات شما در اینجا قرار دارند. از ما چیزی بپرسید!
👋 سلام ، چگونه می توانم کمک کنم؟