[wpseo_breadcrumb]

شمع های رنگی

شمع های رنگی

برای تولید شمع های رنگی راه های مختلفی وجود دارد و شما می توانید شمع ها را به شکل های متنوع رنگ کنید. به عنوان مثال می توانید تمام شمع را رنگ کنید، شمع با لایه های رنگی یا تکه های رنگی داشته باشید و یا شمع های رنگی در قالب بسازید.

یکی از راه ها برای تولید شمع های رنگی استفاده از ژل های مخصوص است. ابتدا باید ژل را حرارت داده تا به صورت مایع در بیاید سپس به آرامی رنگ را به آن اضافه کرده تا جایی که به رنگ دلخواه برسید. برای آزمایش می توانید ابتدا مقداری از ژل رنگ شده را جدا کرده و اجازه دهید تا خشک شود و ببینید آیا رنگ مورد علاقه شما است یا خیر. اگر رنگ شما خیلی تیره است، می توانید با اضافه کردن ژل شفاف آن را رقیق کنید و اگر رنگ خیلی روشن است فقط رنگ بیشتری اضافه کنید.

شمع های رنگی لایه لایه

این نوع از شمع های رنگی بسیار زیبا هستند و تولید آنها بسیار ساده اما کمی زمان بر است؛ به این دلیل که می بایست در ابتدا شکل قرار گرفتن رنگ ها را انتخاب کنید و سپس بعد از آماده سازی هر لایه اجازه دهید کاملا خشک شود و بعد لایه بعدی را بریزید.

شمع های رنگی داخل قالب

چنانچه تمایل دارید از قالب های متنوع برای ساخت شمع استفاده کنید، لازم است تا این نکته را به خاطر بسپارید که باید ژل در درجه حرارت پایینی باشد تا هنگامی که آن را داخل قالب پلاستیکی می ریزید، قالب را ذوب نکند. همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر تمام سطح قالب تراز نباشد، شمع زیبایی نخواهید داشت. به همین منظور می توانید قالب را با آب پر کنید و چنانچه تراز نبود، با قرار دادن تکه های تا شده کاغذ فویل زیر آن، قالب را صاف و تراز کنید.

 

برای اطلاع از لوازم مورد نیاز شمع سازی روی لینک زیر کلیک کنید.

دانستنی های شمع سازی 

ثبت سفارش

13 + 11 =

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما برای پاسخگویی به سوالات شما در اینجا قرار دارند. از ما چیزی بپرسید!
👋 سلام ، چگونه می توانم کمک کنم؟