[wpseo_breadcrumb]

مقدمه ای بر ماشین آلات شمع سازی

ماشین آلات شمع سازی

قدیمی ترین تا مدرن ترین ماشین آلات شمع سازی

صنایع ماشین آلات شمع سازی حامد به عنوان اولین و تنها تولید کننده انواع دستگاه های شمع سازی در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ در ایران آغاز کرده است. این شرکت امروزه با در اختیار داشتن کارخانه ای مجزا به تولید جدید ترین دستگاه های شمع سازی می پردازد. صنایع ماشین آلات و شمع سازی حامد نیاز صنعتگران عزیز در زمینه تولیدات انواع شمع را به طور کامل برآورده کرده است و هرگونه نیاز به واردات دستگاه های خارجی را از بین برده است.

این دستگاه ها شامل ماشین آلات مختلفی از جمله دستگاه هایی برای تولید شمع های میله ای، شمع های پیچ دار، مخروطی، وارمر (چراغك)، انواع قالب ها، دستگاه جهت رنگ آمیزی محصولات و … می باشد.

همچنین دستگاه ها به صورت مداوم در فرآیند تولید آب گردش دارند و می توانند در بازه های زمانی ۵ تا ۷ دقیقه بین ۲۵۰ تا ۶۰۰ عدد شمع تولید کنند.

تنوع تجهیزات موجود در کارخانه پارافین و شمع لاله حامد، با توجه به سابقه طولانی این شرکت در تولید شمع و پارافین، شامل ابتدایی ترین و مدرن ترین ماشین آلات شمع سازی می باشد. همچنین تنوع محصولات شرکت شمع حامد دلیل دیگری برای مجهز بودن این شرکت به انواع ماشین آلات شمع سازی است.

نظر به ارتقا مستمر کمی و کیفی محصولات شمع حامد، این شرکت همواره در راستای تولید تجهیزات مورد نیاز گام های بزرگی برداشته است. به همین جهت ماشین آلات شمع سازی شرکت شمع حامد برای فروش به همکاران گرامی عرضه می شود.

افرادی که تمایل به خرید انواع دستگاه های شمع سازی دارند می توانند بر حسب نیاز خود از همکاران ما مشاوره بگیرند.

جهت ارتباط با بخش فروش صنایع ماشین آلات شمع سازی اینجا کلیک کنید.

 

ثبت سفارش

10 + 8 =

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما برای پاسخگویی به سوالات شما در اینجا قرار دارند. از ما چیزی بپرسید!
👋 سلام ، چگونه می توانم کمک کنم؟